Skip to main content
Onze diensten

Touch point management

Met DataCare, mogelijk gemaakt door TSD en OptInsight, combineren we slimme technologie met de kracht van hoogwaardig telefonisch klantencontact met het doel om meer persoonlijke raakvlakken te creëren, gegevenskwaliteit te verhogen en relevantie te verbeteren.

Contact ons voor meer info

Wij maken HCP-contact persoonlijk en relevant

Meer persoonlijke raakvlakken, uw gegevenskwaliteit verhogen en het verbeteren van de relevantie.

  • Verhoog de contactfrequentie
  • Krijg onmiddellijk feedback over wat HCP’s nodig hebben van ons en via welk(e) kana(a)l(en)
  • Weet hoe onze digitale content resoneert
  • Evalueer de betekenis en reputatie van het bedrijf
  • Plan online/offline afspraken in met HCP’s
  • Werk incomplete HCP-data bij
  • Verzamel meer aanmeldingen
  • Verminder het aantal afmeldingen
  • Verzamel voorkeuren met betrekking tot content, kanaal en frequentie
  • Rangschik de feedback van een HCP
  • Zet gegevens om in acties richting onze HCP’s
  • Communiceer overeenkomstig de behoeften van de HCP
  • Vergaar inzichten op basis van verbeterde persoonlijke en gegevensraakvlakken
  • Optimaliseer content en contactstrategie

Wilt u uw klantgegevens verrijken en uw bereik, frequentie en verkoop uitbreiden?

Het toevoegen van telefoongesprekken als een aanvullend kanaal kan u helpen met:

Onze capaciteiten leiden tot indrukwekkende klantresultaten.

Deze factsheet beschrijft duidelijk hoe hoogwaardige telefoontjes naar klanten kunnen bijdragen aan uw kanalenstrategie.