Skip to main content
Onze diensten

Ondersteuning klantonderzoek

Hoe staat het met jouw klanttevredenheid?

Laat ons resultaten boeken

Inzichten
verzamelen die
echt tellen

Bij TSD begrijpen we als geen ander de waarde van persoonlijk contact, vooral als het gaat om het verzamelen van waardevolle inzichten. Wij begrijpen dan ook hoe belangrijk onderzoeken zoals Net Promotor Score, Klant Tevredenheids Onderzoek, Quality Calls, en andere surveys zijn. Het gaat tenslotte om de tevredenheid van jouw klanten.

Wij kunnen jou ondersteunen op verschillende manieren. We kunnen bijvoorbeeld het nabellen van klanten die digitale surveys wel of niet hebben ingevuld voor onze rekening nemen. Of we vliegen het juist andersom aan: wij pakken direct de telefoon om een openhartig onderzoeksgesprek aan te gaan. Of het nu gaat om klanttevredenheidsonderzoeken, NPS-evaluaties, of andere vormen van feedback, wij zijn er om ervoor te zorgen dat je inzichten verzamelt die echt tellen. Ook hebben wij de vaardigheid om specifieke doelgroepen te bereiken, ongeacht hun omvang.

Kennen jullie het gezegde “de slager keurt zijn eigen vlees”? Daar zijn wij dus niet zo van, bij TSD. Wij zijn objectief, onbevooroordeeld en garanderen dat we de beoogde inzichten en aantallen behalen binnen de gestelde termijnen en richtlijnen.

Bekijk onze diensten